Dankzij de centrale ligging in het hartje van de stad, vinden gasten van het Novotel Hamburg City Alster hotel met 4 sterren Alster-Schwimmhalle op 5 minuten lopen ervandaan. Het hotel ligt op 3 km van de Elbphilharmonie en beschikt over ledikanten en babystoelen voor kinderen, het omvat tevens 210 kamers.
De kamers van deze accommodatie bevatten airconditioning. Sommigen ervan omvatten een zitruimte en een kitchenette, ingericht met een bureau. In de badkamers hebben gasten een toegang toteen apart toilet en een douche.
Tevens hebben de gasten toegang tot fitnesslessen en een sauna, echter worden voor het gebruik ervan extra kosten in rekening gebracht. Het hotel biedt mogelijkheden voor sport en ontspanning in een welnessruimte of in een fitnesscentrum. Zakenreizigers kunnen gebruik maken van een bureau en een fotokopieerapparaat die beschikbaar zijn in een vergaderzaal.
Het hotel serveert een gratis vegetarisch ontbijt. De lounge bar biedt een plek om tot rust te komen. Sushi Company is een perfecte plek om te genieten van de Aziatische keuken en het is gelegen binnen 250 meter van Novotel Hamburg City Alster hotel.
Dit hotel is in de 19. Döbling wijk van Hamburg-Harburg op 25-minuten loopafstand tot het Hamburger Rathaus te vinden. Bezienswaardigheden op afstand van 2 km van Novotel Hamburg City Alster zijn onder andere de Nikolaiturm. Bezoek Aussenalster, op 13-minuten loopafstand tot het pand in Hamburg-Harburg, en voel volledige harmonie met de natuur van Duitsland. Het Dialogue in the Dark Museum ligt 2,1 km verderop, terwijl Dammtor station op 2 km van dit hotel in Hamburg-Harburg is. Novotel Hamburg City Alster is op 5 km van de luchthaven Hamburg en vrij dicht bij de U Luebecker Strasse bushalte.
Luchthavens
Treinstations
Luchthavens
Treinstations
Bezienswaardigheden
Hier vindt u geverifieerde beoordelingen die onze gebruikers op deze website hebben verlaten
Johannes
2023-02-11
Het was allemaal geweldig. Ik had een fantastisch verblijf in dit hotel. De ligging van het hotel was ideaal, dichtbij het stadscentrum en vlakbij het metrostation. Hierdoor kon ik gemakkelijk overal naartoe gaan en de stad verkennen. Het hotel had ook goede parkeermogelijkheden, wat erg handig was. Bovendien was het personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ze zorgden ervoor dat ik me welkom voelde en stonden altijd klaar om vragen te beantwoorden. De faciliteiten waren ook van hoge kwaliteit, zoals de fitnessruimte en de wellnessfaciliteiten. Het hotel was schoon en goed onderhouden, en het ontbijt was uitstekend met een ruime keuze aan gerechten.
Het was allemaal geweldig. Er waren geen negatieve aspecten aan deze geweldige ervaring.
Jan
2023-01-26
Ik verbleef in een goed hotel om uit te rusten en te ontbijten. Het parkeren was helaas erg duur, een korting voor hotelgasten zou op zijn plaats zijn. De hygiëne had iets beter gekund. Het ontbijt was echter goed en de kamers waren geluidsdicht, dus geen last van het actieve drukke verkeer. De locatie was super, tegenover een metrohalte en goed bereikbaar met de auto. Het hotel had prima faciliteiten en een goede prijs-kwaliteitverhouding. Helaas duurde het uitchecken lang en kwam het wat amateuristisch over. De hygiene kon natuurlijk beter. Het hotel had geen handdoeken voor de derde persoon, maar dit werd direct geregeld. De locatie was centraal en dichtbij het centrum, met een goede metroverbinding. Bij de receptie was er nette en goede service. Het ontbijt was prima, alleen de koffie liet te wensen over. Verder was de informatie over Hamburg ruim voldoende en kon je alles snel en duidelijk vinden op het touchscreen. Een fijn hotel, maar de koffie kon beter.
Isaac
2021-12-29
Schattige locatie, professioneel personeel en zeer aangename kamers, consequente wi-fi. Het strand was prachtig. Ik vond het fijn om tijd door te brengen in de rustgevende poolbar. Over het geheel genomen een leuk verblijf, zeer goede prijs-kwaliteitverhouding: )
Jeremias
2021-08-16
het personeel was geweldig en mijn verblijf vond ik leuk. er waren goed uitziende, superschone kamers met comfortabele bedden, de bank en ook een sofa. goede voedingskeuzes voor het ontbijt.
Faciliteiten waren basis, maar wi-fi was slecht.
Johan
2021-08-08
Alles zag er superschoon uit, indrukwekkende locatie en personeel vond ik leuk.
Jan
2021-05-31
Het hotel was zeer schoon en gezinsvriendelijk, fijne bedden vond ik fijn. Het personeel was aardig en bood degelijke service. Functionele en zeer ruime kamers. Het ontbijt was uitgebreid, over het algemeen was alles verschillend.